Publicitat
Noves tecnologies · 17 de Setembre de 2011. 10:31h.

Una piulada massiva reclamarà #twitterencatala

La cita és a les 20 hores i l'objectiu és aconseguir que l'etiqueta se situï com a 'trending topic'

Una piulada massiva reclamarà #twitterencatala

Logo de twitter

Una iniciativa popular reclamarà aquest dissabte la traducció de Twitter al català. L'endemà de saber-se que la llengua catalana s'ha quedat, un cop més, sense l'aval dels directius de la xarxa social per ser traduïda, els usuaris han proposat una piulada massiva aquest dissabte per reivindicar el #twitterencatala.

L'acció es farà a les 20 hores i té com a objectiu principal aconseguir que l'etiqueta se situï com a trending topic del moment, per donar visibilitat al reclam. Els usuaris que es trobin en un fus horari diferent al català, poden utilitzar les plataformes Tweetdeck i CoTweet, que permeten piular en diferit.

Periodistes com Quim Morales i Albert Cuesta s'han sumat públicament a la iniciativa. Aquest últim, també és l'impulsor d'una campanya popular per reclamar la traducció de la xarxa de microblogging al català. La iniciativa ja ha recollit el suport de més de 4.700 usuaris.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#10 Marta, Bcn, 17/09/2011 - 19:08

El q heu de fer es no tenir twitter fins q no estigui en català i au, ja espavilaran. Amb la piulada encara tindran mes tuits i resò. Jo passo de twitter!! I tu?Passa-ho!! ; )

#9 xavier fabra, barcelona españa, 17/09/2011 - 17:48

de paso que pidan mas trabajo , digo yo , ya que los que estaran todo el rato dandole al retui seran parados y subvencionados como momiun

#8 Kropotkin, Vic, 17/09/2011 - 16:33

De paso que exijan que todo en Internet sea solo en catalán... Jua, jua, jua,...

#8.1 Tori, Vic, 18/09/2011 - 14:13

Lo que si se podría exigir es que nos dejáramos de nacionalismos y el twitter abandonara el Castellano. total en inglés se entiende perfectamente. de paso podríamos dejar de hablar Castellano, total, ¿que aporta?, nada, tensiones un un mundo tensionado.

#7 Carolina, Barcelona, 17/09/2011 - 14:33

No sóm quatre gats. No és cap ximpleria, cadascú lluita pel que vol! SI no esteu d'acord no ho feu i punt. No hi ha cap problema.

#6 Javier, Barcelona, España, 17/09/2011 - 14:13

Mañana España - Francia, final del EUROBASKET, grandes Pau Gasol, Juan Carlos Navarro, Marc Gasol, Ricky Rubio, Rudy Fernández, Calderón,...grandes españoles que triunfan en el MUNDO, mientras tanto Martí, desde su casa en su ordenador, hará una piada (qué triste es tu vida Martí).

#6.1 Paco Pil, Hojpitalé, 18/09/2011 - 12:38

Javier, un pot fer una piulada, que dura un segon, i fer el que vulgui. Més trist és ser un miserable que projecte les seves frustracions en un grupet de paios que corren en samarreta sense mànigues i calçotets. Segur que a més només et queda veure el bàsquet perquè fas 1,50 m i 110 Kg.