17 de Gener de 2012. 09:32h.

28 comentaris

9678 lectures

Imprimir Enviar Disminuir lletra Augmentar lletra

Una multinacional nord-americana busca catalanoparlants

Paguen 30 euros per deixar-se enregistrar la veu

Imatge del web
Imatge del web
Imatge del web

L'empresa Nuance Comunications ha decidit impulsar el sistema de reconeixement de veu en català després de constatar la gran presència de la llengua catalana a internet. Després de dissenyar el programa l'oferirà a grans companyies com Google o Apple perquè l'incorporin als seus productes.
 
La companyia necessita 600 veus, meitat d'homes meitat de dones, que siguin representatives de tots els accents de la llengua. Fins ara es tenen moltes veus del Barcelonès, i per això el director de la campanya, Jordi Redondo, ha fet una crida des de RAC1 a ciutadans d'altres indrets.
 
"La majoria de gent que està inscrita és de la ciutat de Barcelona. Nosaltres volem gent de tot el parlar català. Per això també faig una crida a gent de fora de la ciutat de Barcelona perquè també s'hi apunti", ha dit.
 
"Qualsevol persona que parli el català serà benvinguda. I a poder ser que hi hagi la màxima varietat lingüística perquè la màquina reconegui el màxim de parlars que tenim els catalans", ha afegit. Els interessats han de tenir entre 17 i 45 anys. S'han d'inscriure al web reconeixementveucatalà.cat abans de divendres i rebran 30 euros per participar-hi.

 

Facebook

Twitter

Menéame

Digg

Barrapunto

Del.icio.us

Fresqui

Blinklist

Tafanera

 
url curta
http://tinyurl.com/7k8g9m2

28 comentaris

#10 montse, Barcelona. 20/01/2012 - 22:52

 

Valorar

Positiu Negatiu

Trobo una gran idea, que la nostra llengua sigui estesa a trabés del món!!!

-

. .

#9 Séneca, Barcelona. 17/01/2012 - 21:43

 

Valorar

Positiu Negatiu

Proposo usar les veus del Montilla, Corbacho, De Madre... o del propi Trias, sobre tot si diu 'tema' cada dos per tres. Je je je.

0

. .

#8 Kropotkin, Vic. 17/01/2012 - 19:39

 

Valorar

Positiu Negatiu

Si la presencia es impresionante. Esta mañana en un momento he encontrado 600 millones de paginas. En total, debe haber unas 200.000 paginas por cada catalán. O incluso más. Y eso tirando por lo bajo... Jua, jua, jua,... Se rumorea que en China será idioma oficial pronto...

-12

. .
 
 

#8.3 montse, Barcelona. 20/01/2012 - 22:46

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

Trobo que tens una gran falta de respecta al lloc ha ons estas vivint. I que el català t'he agradi o no és una de les llengües més riques del món, més que el castellà literalment parlant, està per sobre de moltes altres. I ja que vius a Catalunya al menys respectar-la per educació.

 

#8.2 Josep, Barcelona. 18/01/2012 - 01:02

Valorar

Positiu Negatiu

6

. .

que trist, menysprear la cultura on van anar a petar els teus avantpassats perquè no eren capaços d´aixecar el seu país, fas molta pena, igual que un espanyol caspós amb un cognom rus

 

#8.1 Olé, Barcelona, Spain. 17/01/2012 - 22:08

Valorar

Positiu Negatiu

-9

. .

Kropotkin, no es un rumor, el dialecto regional catalán, ya es lengua oficial de 1500 millones de chinos, han conquistado Asia y los Estados Unidos !! juas juas juas juas, su próximo objetivo Hospitalet de Llobregat, y a seguir creciendo !! jua jua jua La Tven3cat-etos es la TV más vista en China

#7 Víctor, Reus. 17/01/2012 - 18:59

 

Valorar

Positiu Negatiu

el titular también podría ser: "Multinacional americana encuentra subvención"

-11

. .

#6 Javi, Barcelona. 17/01/2012 - 14:28

 

Valorar

Positiu Negatiu

Me parece muy bien. Como a los gorilas de Borneo.

-27

. .
 
 

#6.7 montse, Barcelona. 20/01/2012 - 22:49

Valorar

Positiu Negatiu

-

. .

Vosaltres si que sou de vagos!!!

 

#6.6 jan, bcn. 17/01/2012 - 23:57

Valorar

Positiu Negatiu

3

. .

clar i jo soc rockefeller, no et fot, vinga cap al pueblo, inadaptat

 

#6.5 Miquel, Barcelona. 17/01/2012 - 21:43

Valorar

Positiu Negatiu

2

. .

Javi, deixa de fer el capullo aquí e-notícies i d'inventar-te això de directiu que demà tens examens del pre-escolar

 

#6.4 Javi, Barcelona. 17/01/2012 - 20:55

Valorar

Positiu Negatiu

-5

. .

Cubrir un puesto directivo que ningún vago de vosotros podía. ¿Qué te parece?

 

#6.3 jan, bcn. 17/01/2012 - 20:36

Valorar

Positiu Negatiu

6

. .

llavors que hi fas aquí i no al teu lloc natural d'origen?